1. prøvedag

januar 3, 2011 § 3 kommentarer

“Det er med hepset fryd, jeg kan byde velkommen til første prøvedag” – sådan sagde Henrik Hartmann kl. 12.01, da alle var samlet rundt om langbordet; spændt som en cykelhjelm for at komme i gang.

Vi har jo ikke noget traditionelt manuskript, så vi gik ret hurtigt ned i siloen og begyndte at prøve noget musik. Bulgarsk kvindekor, polka, verdensband, børneinstrumenter i én kærlig blanding. Og så en kornet, vi måtte tænke os til. Intet ligger fast endnu, men vi har i dag arbejdet med “Venus” og med “Du er alt det jeg kan li’ “.

Kitt, Signe og Jeanett

Siloen er vores nye legeplads! Og se hvad vi fandt derinde:

Det er FULDSTÆNDIG sådan vi har det. Ses i morgen, vi har spejder-lektier for…

Kærlig hilsen,

Sort Samvittighed

 

§ 3 Responses to 1. prøvedag

  • Christine siger:

    Jeg glæder mig helt vildt. Det ÉR for vildt!

  • Niels Erling siger:

    HURRA hvor bliver det godt. Jeg glæder mig som et lille barn til at se forestillingen og drikke en øl med jer til premieren.

  • Rasmus Kastberg siger:

    Hvor bliver det fedt. Kit – du er jo den onde harmonikaspiller fra Lübeck på det der billede:-) Glæder mig til at se jer på Betty.

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading 1. prøvedag at sortsamvittighed.

meta

