Årets Reumert!

april 13, 2011 § 3 kommentarer

Vi er blevet nomineret til Årets Reumert!! For bedste musikteater/show! Og Elisa er nomineret som bedste instruktør! Læs nomineringerne her – og hvis du ikke kan vente så har vi (selvfølgelig) allerede taget billeder til albummet:

Årets Reumert finder sted søndag 8. maj, og det bliver sendt på DR2 samme aften.

Kærlig hilsen og hurraaaaaaaaaaaaa,

Sort Samvittighed

§ 3 Responses to Årets Reumert!

  • Astrid Svane siger:

    Jeg har lige set jer til Anne Linnet koncert. Jeg E L S K E R jer!

    Jeg er sikker på, at I vinder det hele🙂

  • emilia siger:

    MEGA SEJT OG VELFORTJENT AT I VANDT ÅRETS REUMERT!!!
    (jeg krydsede fingre!) stooort tillykke til jer og særligt elisa. glæder mig til at se nye projekter fra jeres side!

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Årets Reumert! at sortsamvittighed.

meta

