8 gange tilbage

december 12, 2012 § 6 kommentarer

Nåmen så er det hverken værre eller bedre end at vi har de allersidste otte forestillinger tilbage af HVID MAGI. Det har været en kæmpe fornøjelse at spille, også i denne omgang, og vi føler os heldige hver eneste aften. Det er lidt vemodigt at det snart er helt slut – men vi har lovet os selv og hinanden at vi skal nyde det! På spejderære!

IMG_5870

Hvis nogen skulle have lyst til at nå med på turen, inden det bliver jul, så er der stadig enkelte billetter tilbage her. Vi glæder os til at se jer!

Kærlig hilsen,

Sort Samvittighed

§ 6 Responses to 8 gange tilbage

  • emilia siger:

    Jeg så forestillingen for halvandet år siden, og igen i forgårs. Blev kun endnu mere rørt, glad og imponeret anden gang.
    I er simpelthen så mega seje!

    Ønsker mig jer på dvd!

  • nikoline siger:

    Jeg har set forestillingen og jeg var virkelig overvældet over hvor godt det var og hvor godt i alle sammen synger. Jeg undre mig derfor over hvorfor i ikke har lavet en CD med jer og sangene fra stykket.
    Jeg ville købe den!

    • Kære Nikoline,
      Tak for dine søde ord – det er vi rigtig glade for du synes. Det er ikke helt enkelt at få lavet en cd, men det er noget, vi har talt om før og sikkert også vil tale om igen. Men vi kan ikke love noget😉
      Kærlig hilsen,
      Sort Samvittighed

  • Marie siger:

    Hej med jer. Jeg så Hvid Magi i fredags, og hold op, hvor var det godt! Jeg blev simpelthen så rørt. Ville ønske jeg kunne se jeres forestilling igen (og igen og igen…) Håber meget I laver en CD på et tidspunkt. Eller måske en turné?
    God jul!🙂
    Kærlig hilsen Marie.

    • Kære Marie,
      Vi er meget glade for du havde en god oplevelse med os i fredags – vi har ingen planer om hverken cd eller turné på nuværende tidspunkt, men vi lover at sige til, hvis der pludselig sker noget spændende i den retning.
      Glædelig jul!
      Kærlig hilsen,
      Sort Samvittighed

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading 8 gange tilbage at sortsamvittighed.

meta

