Del dit yndlingsdigt med os

maj 15, 2014 § 2 kommentarer

På mandag starter vi den første lange workshop på Tove!Tove!Tove! (som munder ud i en lille visning her) og i den forbindelse ville vi spørge, hvilke/t digt af Tove Ditlevsen som betyder noget særligt for dig?

foto-42

Skriv her på bloggen, på Facebook eller på mail sortsamvittighed@gmail.com
Vi glæder os til at høre fra dig! Og på forhånd tusind tak for hjælpen!

Kærlig hilsen,
Sort Samvittighed

Tagged: ,

§ 2 Responses to Del dit yndlingsdigt med os

  • skudamuda siger:

    ‘Erkendelse’ gjorde meget stort indtryk på mig, da jeg var teenager og for første gang blev bange for min egen magt til at kunne ødelægge alt det gode. Temaet går jo igen i mange af hendes digte, men jeg synes, hun beskriver det stærkest der …

  • Mette siger:

    Så tag mit hjerte❤ – det bliver fantastisk at se jeres forestilling

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Del dit yndlingsdigt med os at sortsamvittighed.

meta

